Klacht: Medewerker Lidl doet neerbuigend

Dennis82 op 20 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen zaterdag 17-10 rond een uur of 18.00 liep ik richting de lidl in rotterdam ommoord (niels bohrplaats).

Bij de ingang stond een medewerkster, zo rond de 20 jaar denk ik (leunend!!) tegen de pui aan. Ik vroeg of ik een winkelwagen kon pakken of dat zij deze nog moest schoonmaken.(omdat ik van de week wel een medewerker zag staan die goed bezig was met schoonmaken van de karren)

Ze reageerde niet en ik vroeg het nogmaals, ze keek mij aan en enige wat ze deed is wijzen naar de schoonmaakzuil, waar het bordje stond dat je zelf moest schoonmaken. (ze kon dus niks zeggen..)

Ik was zo verbaasd en ook de klant na mij keek mij aan en vond dit heel raar. Ik heb maar mijn kar schoongemaakt en snel mijn boodschappen gedaan.

Achteraf vond ik dit eigenlijk naast brutaal ook nog eens neerbuigend.

Ik heb mij serieus afgevraagd of ik nog bij dit filiaal of überhaupt lidl wil winkelen. Terwijl ik eigenlijk een echt lidl fan ben.

Dat aan dit soort medewerkers wordt gemeld dat je zo niet een uithangbord ben voor de Lidl.

En als ze geen zin hebben om te werken, doe het dan niet. Ga niet je huis uit en bel gewoon op dat je geen zin hebt. Er zijn genoeg jongeren die geen bijbaantje hebben die graag haar plek innemen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 oktober 2020 om 10:19 geantwoord

Dennis82

Heeft op 22 oktober 2020 om 09:16 geantwoord

Lidl heeft aangeven via de email dat ze er op terugkomen. (Dat is nu 2 dagen geleden). Maar ondertussen is de klacht op de site wel als opgelost bestempeld. Rare gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis82