Klacht: Saus die niet gewenst was

op 04 december 2019 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Omdat er haast is, bestel je iets om mee te nemen, maar je denkt er natuurlijk wel aan om aan te geven dat je een bepaalde saus niet op de burger wil. Kom je thuis, zie je dat ook die saus gewoon op de burger zit. Dat is iets dat vaker gebeurt bij deze mac en gewoon heel jammer is.
Daarnaast begrijp ik dat de actie van de sokken een op op actie, maar ik vind het belachelijk dat ze al op zijn wanneer je er rond 15.00 uur bent. En dit is niet het eerste jaar dat het zo gaat. Het gaat altijd zo, dus misschien over nadenken en meer bestellen.

Een nieuwe burger hoef ik niet perse te ontvangen, maar omdat het zo vaak gebeurt zou het fijn zijn als het gewoon niet meer gebeurt. Ik snap dat het de mac niets interesseert als ze een klant verliezen, omdat ze toch een miljoenenbedrijf zijn, maar dit is ontzettend vervelend voor trouwe klanten, vooral omdat het keer op keer gebeurt. Daarnaast zou ik het liefst alsnog een paar sokken van dit jaar ontvangen. Het is namelijk niet eerlijk dat je om 15.00 uur die mogelijkheid al niet meer hebt. Aangezien dit elk jaar gebeurt, zouden er eens wat meer besteld moeten worden. Misschien een mogelijkheid toevoegen om ze eventueel te reserveren via de app, omdat sommige mensen overdag wel dingen te doen hebben.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naomi1104