Klacht: eten vergeten, slecht eten dan terug gekregen en manager onbeleefd!

op 09 november 2019 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar drive in geweest en ze zijn een big mac vergeten, ontdek ik wnnr ik thuis ben. Ik ga terug en mevr zei we gaan alles opnieuw maken. Het was rap klaar, ik kom thuis en merk dat de nugets koud en slap zijn, niet te eten dus. Ik bel naar 055216577, zelfde mevrouw aan de lijn. Mevrouw zei da ze die in de vuilbak had gedaan dat dit niet kon. Dus ik vraag haar of ik volgens haar lieg en die zeg ja en is onbeleefd. 1 ding weet ik zeker, ze waren niet te eten en vind het schandalig hoe onbeleefd ze zijn met de klanten, niet enkel met mij!!!!

Gewenste Oplossing:

Vroeger konden ze ook wel eens iets vergeten, maar toen waren ze teminste beleefd en deden hun excuses. Hoe het daar nu gaat de dag van vandaag zou ik er zeker niet meer terug gaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mmattheys