Klacht: Verlenging McAfee Lifesave na proefperiode

op 10 november 2019 over McAfee Software in de categorie Software

Ik kreeg een aanbieding aangeboden als verlenging op mijn proefperiode voor McAfee. Vandaag heb ik de betaling voldaan voor het McAfee Lifesave pakket voor 1 gebruiker a 19,95. Het geld werd afgeschreven en vervolgens kreeg ik vanuit McAfee de melding dat er iets fout was gegaan met de betaling. Eenmaal ingelogd op mijn McAfee account zie ik enkel de proefperiode vermeld staan en staat nergens vermeld dat ik de verleging heb aangeschaft. Naderhand kom ik er ook achter dat je McAfee op geen enkele manier kunt benaderen en dat vermelde tel.nrs ook niet kloppen.

Ik wil mijn gekochte product in mijn account kunnen zien zodat ik deze na mijn proefperiode kan activeren of mijn geld terug.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar McAfee Software over deze klacht.

Bericht van McAfee Software

7 dagen geleden - Beste Elke, Via welke partij heeft u dit product gekocht. Het lijkt mij niet dat dit rechtstreeks bij McAfee is gebeurd (www.mcafee.com) aangezien wij LiveSafe zover ik weet nooit voor deze prijs verkopen. Wellicht kunt u dit even controleren en mocht het probleem er nog steeds zijn dan kunt u altijd via uw account support krijgen. wij raden hier de chat functie aan aangezien dit het snelst werkt. Laat me weten of u er uit bent gekomen anders kan ik eventueel onze support rechtstreeks met u laten bellen (McAfee belt u dan zodat u geen telefonische kosten hoeft te maken. Ik hoor het graag, alvast bedanktMcAfee

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door McAfee Software in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Babaloo

7 dagen geleden - Beste heermevrouw,Bedankt voor uw reactie.Mijn issue is intussen opgelost, ik heb gebruik gemaakt van een actie die in samenwerking met Lenovo werd aangeboden, en dit is intussen geactiveerd.Mvg,Elke Hummel

Alle klachten die gemeld zijn door Babaloo