Klacht: afgekeurde MBT schoen???

[email protected] op 01 december 2012 over MBT schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Op de volgens internet “officiële”site van MBT, “the anti-shoe”zag ik dat praktisch alle schoenen in ieder geval bij de dames was afgeprijsd vanaf elk bedrag naar 75,00 euro. Het was overigens wel een rare vertaling van de officiële site in het engels, maar goed. Aangezien ik zeer te spreken ben over MBT schoenen en de fabriek failliet is dacht ik een fijn koopje te hebben. Ik bestelde o.a.de instapslipper in goudkleur maar toen die arriveerde en ik er een half uur opgelopen had bleek dat de linkerschoen veel wijder is dan de rechter, er zit een knak onder de linkerboog van de schown, duidelijk voelbaar bij het lopen. Het andere paar schoenen wat ik had besteld bleken drie keer de normal breedte te hebben; toen ik reclameerde en de schoenen wilde terugsturen kreeg ik een zeer grote mond van de telefoniste en ik mocht ze niet terugsturen. Wanneer ik dat toch zou doen stuurden zij alle schoenen weer naar mij en zou ik opdraaien voor de retourkosten. Vreemd verhaal!!!

MBT neemt alle door mij bestelde schoenen van deze zending terug en retourneert de ( volledige) betaling.

Alle klachten die gemeld zijn door