Klacht: Maximum Fare is extra betalen en er niks voor terug krijgen.

op 03 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Onderstaande klacht heb ik op 16 juli 2018 ingediend bij Transavia en tot op heden nog niks van gehoord.

Wij hebben 2 x maximum fare tickets gekocht. Op de heenweg vanuit Eindhoven was het niet duidelijk dat wij de fastlane bij de security mochten gebruiken, sterker nog, toen wij dat vroegen mocht het niet. Priority boarding is een wassen neus. je mag als eerste door de deur naar buiten, meteen daarna mag iedereen en op weg naar het vliegtuig wordt je al ingehaald. Bij vertrek op Las Palmas mochten we geen gebruik maken van de fastlane bij de security. Bij de gate (was wel via de slurf) helemaal geen aandacht voor priority boarding. Toen ik het vroeg aan de gate werd ik erg onbeschoft te woord gestaan. Wij zaten in rij 16 bij de nooduitgang, of wij misschien daarom vonden dat we recht hadden op priority boarding. Toen ik haar liet zien dat we maximum fare hadden, zei ze dat het vliegtuig niet vol zat dus dat het niks zou uitmaken. Kortom extra betalen hiervoor is weggegooid geld. Ik wil daarom het extra betaalde geld hiervoor z.s.m. terugontvangen.

Ik ben tevreden als ik het teveel betaalde voor maximum fare terug krijg 2 x €150 €300,-

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Storm