Klacht: Maxicosi

op 10 juni 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn man, baby van 5 maanden en ik vlogen op 9 juni van Pisa naar Rotterdam. De vlucht was vertraagd. Dus ipv 20.50 vlogen we 22.20. Rond 01.00 waren we op de luchthaven. Echter bleek de maxicosi nog op Pisa te staan door een fout van de medewerkers. Zonder maxi cosi komen wij niet thuis. Het personeel van airport Rotterdam vond het vervelend maar kon niet voor ons doen. Transavia was niet te bereiken, alleen tussen 08.00 en 22.00. Daar sta je dan in het midden van de nacht met een babytje op de luchthaven. Airport Rotterdam bleef herhalen dat ze het vervelend vonden maar niets voor ons konden doen. Ik vind dat je een jong gezin op dit tijdstip niet op straat kan laten staan. Een taxi nemen vonden wij geen optie. (Wij wonen in Amersfoort) Zie dat geld nog maar eens te declareren en bovendien stond onze eigen auto bij de parkeerplaats van de luchthaven. Uiteindelijk hebben we het personeel van Rotterdam zover gekregen dat we een maxi cosi mochten lenen van een autoverhuurbedrijf. Die konden vanaf de balie zo gepakt worden. Aangezien het tijdstip was het verhuurbedrijf dicht, deze konden geen toestemming hiervoor geven. Van het personeel van airport Rotterdam mochten we de maxicosi alleen lenen als we hem direct terug brachten. Dus mijn man is heen en weer gereden midden in de nacht van Rotterdam naar Amersfoort en weer terug. Om 04.30 was hij eindelijk thuis.
Ik vind het belachelijk dat Transavia niet 24 uur per dag te bereiken is. Er is blijkbaar geen protocol voor dit soort situaties en wij voelden ons aan het lot overgelaten, zie je zelf maar eens te redden op dat tijdstip als alles dicht is. Bovendien vind ik ook de reacties van Airport Rotterdam niet prettig. Het komt op mij vreemd over dat er niemand op de luchthaven is die ons kan helpen. Uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen, maar een oplossing wat totaal niet prettig was!

Als Transavia 24 uur per dag te bereiken is voor noodsituaties.
Daarbij zien we graag een compensatie van Transavia.
We hopen natuurlijk ook de maxicosi weer terug te krijgen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste Lise, Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van Groeten van Max nog iets voor u betekenen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LiseHoge