Klacht: Matras wordt niet geleverd. Geen contact met klantenservice mogelijk

op 27 januari 2018 over Simba Sleep in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 januari jl. online een Simba matras besteld. Deze werd vlot naar PostNL verstuurd (althans volgens de track and trace). PostNL zou het pakket een aantal malen komen brengen maar dit werd dan toch weer uitgesteld. Hierop contact uiteindelijk opgenomen met PostNL. Zij gaven aan dat het pakket terug naar Simba zou zijn gezonden. Hierop contact gehad met Simba die beloofden het uit te zoeken. Tot op dit moment lukt het niet meer om nog contact te krijgen met Simba. Ze hebben het te druk..

UPDATE: 27-01, matras is geleverd. Financiele tegemoetkoming wordt door Simba aangeboden voor het lange wachten.

Gewenste Oplossing:

Als het matras bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Simba Sleep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simba Sleep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simba Sleep

Heeft op 12 februari 2018 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door arjen kemper