Klacht: matras meerdere keren niet geleverd

op 06 oktober 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 08-09-2017 in de swiss sense filiaal in amsterdam arena een matras gekocht van 700 euro. Die zou de week erop bezorgd worden maar dat is niet gebeurd. Ik en mijn partner hebben sindsdien meerdere keren halve dagdelen thuis gewacht op het matras, en vervolgens gebeld met customer care voor een nieuwe bezorgafspraak. Deze wordt echter telkens verzet, zonder dat iemand maar ook verantwoordelijkheid ervoor neemt. Het filiaal zelf kan er natuurlijk niks aan doen, omdat een externe partij het matras bezorgt dus zij kunnen niet in het systeem kijken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als we 200 euro compensatie krijgen ZODRA het matras binnen is. Als die morgen niet wordt geleverd, zoals de afspraak is, dan willen we de hele aankoop kosteloos annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hwing516