Klacht: matras+ geen reactie

op 21 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim anderhalve week geleden heb ik ikea een bericht gestuurd met de vraag of er iets geregeld kon worden met mijn matras wat ik sinds september heb. Er ontstaan snel kuilen waardoor ik last krijg van mijn rug, ik wil graag een steviger matras. Ik heb van ikea geen reactie ontvangen zelfs niet na een tweede keer berichten.

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk reactie krijg en er iets met mijn matras geregeld kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IlseDoornbusch