Klacht: Matras erg slecht

op 17 augustus 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 losse matrassen en in elk matras rol je naar 1 kant toe. Bij swiss sense oisterwijk( erg slechte service) zeggen ze gewoon pech hebben koop maar een nieuwe?!?!

Was een showroom model en ineens zit daar maar 1,5 jaar garantie op!?!
Ik betaal meer dan €3000 euro aan hun en dan krijg je een antwoord, had je een betere moeten kopen.

Raad ook iedereen erg af om daar iets te kopen service slecht personeel slecht en een antwoord waar een klant niet op zit te wachten.

Gewenste Oplossing:

Gewoon garantie en 2 goeie matrassen zoals het hoort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juli 2017 om 17:00 geantwoord

Ik heb andere moeten kopen, en dat noem ik niet echt een oplossing van jullie uit

Alle klachten die gemeld zijn door Swiss ellende