Klacht: Matras binnen 3 weken al doorgelegen

op 29 december 2015 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 13-11-2015 onze nieuwe boxspring binnen gekregen. Na twee weken begon er al een grote kuil te vormen in 1 matras. Klantenservice meerdere keren aan de telefoon gehad, antwoord op dat moment: over ongeveer een maand (29-12-2015) hebben wij wel een keer tijd om te komen kijken. Uiterst onvriendelijk te woord gestaan door een medewerkster van de klantenservice, die van service verlenen weinig heeft begrepen. Kunnen niet eerder dan 29-12 langs komen, omdat ze anders van de route af moeten wijken en het daarom blijkbaar te veel geld kost om een medewerker langs te sturen. Ik heb mijn nachtrust hard nodig en wil daar niet op wachten. Ook heb ik begrepen dat het na dat de medewerker hier thuis heeft geconstateerd dat het matras van dermate slechte kwaliteit is, het nog enkele weken kan duren voordat ik een nieuw matras kan krijgen. Ik had meer verwacht van een partij als swiss sence (kwaliteit en service), maar tot nu toe betere ervaringen met de matrassen van de Ikea.

Ik ben tevreden als er deze week nog een nieuw matras geleverd wordt, die voldoet aan de kwaliteitseisen die je van een matras van dergelijke prijs mag verwachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 06 mei 2016 om 13:03 geantwoord