Klacht: Matras

op 12 januari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben gisteren 11 januari 14:47 een matras gekocht bij leenbakker Venlo.
Deze was 80/200. Toen we thuis waren bleek dat wij 90/200 nodig hadden.
Tijdens deze aankoop bij leenbakker is ons DUIDELIJK verteld dat we deze aankoop binenn 7 dagen met kassabon konder ruilen dus ik ben er vanuit gegaan dat dat ook kon en heb verder de kassabon niet gelezen.
nu ben ik vandaag 12 januari 14:00 naar de leenbakker terug geweest en ben ik daar wel op een vriendelijke manier behandeld maar ik ben wel erg gefrustreerd omdat dit ons niet duidelijk is gezegd. Het is niet een 24 uur geleden dat we hem hebben gekocht hij zit nog in de verpakking alleen is er op een plekje circa 20 cm een opening van de verpakking.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als wij deze gewoon kunnen ruilen want mijn doel is niet om het geld terug te krijgen maar een matras kopen die wel past.
deze is dan 90/200 .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Deryagundogdu