Klacht: Matige service en lang wachten op een oplossing van een groot probleem.

op 25 april 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij zijn in oktober bij Brugman aangeschoven voor een badkamer. Levering en montage zou in januari plaatsvinden. Ik heb in maart en april veelvuldig aangegeven dat wij niet langer kunnen wachten ivm verhuizing.
Binnen dit proces werd en wordt veel verwezen naar elkaar, terwijl Brugman pretendeert van A tot Z te helpen… Ik heb dit ervaren als:
– zelf moeten vragen om informatie die allang bekend is;
– minimaal 10 minuten wachten op een gesprek met de servicelijn;
– onbeantwoorde mails terwijl er duidelijke vragen in staan;
– beloofde kwaliteitscontroles die nooit hebben plaatsgevonden;
– elke keer bij een extra levering of bezoek, en ook nu, afwachten tot vlak van tevoren wanneer jullie gaan komen op de bedoelde dag. Dat betekent in praktijk dat ik hele dagen vrij moet vegen in mijn agenda. En vandaag helaas nog eens zonder dat er actie kwam.

Op 21 april is onze badkamerspiegel naar beneden gekomen. Door het gewicht zijn er flinke beschadigingen in het stucwerk gekomen. Daarnaast lekt de handdouche van het bad dmv continu druppelen. Inmiddels zijn wij bericht dat wij tot 17 mei zullen moeten wachten totdat zaken naar behoren worden gemonteerd in onze nieuwe badkamer. In dit bericht las ik nergens iets als een uitleg, blijkbaar is deze casus (zie bijlage) een ‘normale’ situatie en dat insinueert veel.

Op korte termijn herstel van de beschadigingen, behoorlijke montage van de spiegel en oplossen van de lekkage.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 28 april 2016 om 10:34 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Uw review is in goede orde ontvangen.

Ik heb navraag gedaan bij mijn collega van de Klantenservice met betrekking tot uw melding. Hieruit heb ik vernomen dat er reeds contact met u is geweest en een oplossing is aangeboden.
Wij gaan het euvel met de spiegel en kraan oplossen en de aannemer zorgt er voor dat het stucwerk herstelt wordt.

Mocht u willen dat er iemand eerder moet komen voor de kraan dan vernemen wij dat graag.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 06 mei 2016 om 12:07 geantwoord

Helaas wordt er niet ingegaan op de inhoud en is een oplossing na een maand blijkbaar acceptabel voor Brugman.
De aannemer heeft aangeboden het zelf op te gaan lossen, maar er blijken te weinig onderdelen geleverd, waardoor ook dit op korte termijn niet mogelijk is. Dus zowel levering als montage zijn inmiddels bottlenecks om problemen op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door IJKuiper