Klacht: Opzegging

CERO op 08 juli 2020 over Margriet in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 mei 2020 kreeg mijn hoogbejaarde moeder (92) een 10 nummer-abonnement van mij cadeau ivm. moederdag en het heersende coronavirus (weinig bezoek) Meteen daarna heb ik via het contactformulier onder het kopje opzeggen aangegeven dat ik het abonnement na deze 10 nummers NIET wilde verlengen. Kreeg vervolgens een mail dat de opzegging was ontvangen (mei 2020)
Deze week kreeg ik in mijn bank-app het bericht van een aangekondigde incasso van DPG-media voor het vervolgabonnement. Gebeld met DPG, waar door de medewerkster werd aangegeven dat deze opzegging niet in het systeem was vermeld en dat dit UITSLUITEND telefonisch kon. Zeer verwarrend en absoluut klantonvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Ontbinding van abonnement na de proefperiode.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Margriet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Margriet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CERO