Mijn Klacht:
NA vanochtend, 18 november om 10:30 iemand ( Jonge man) telefonisch gesproken te hebben over het niet bezorgen van de Margriet afgelopen woensdag , ben ik verbaasd en teleurgesteld over antwoord van deze man. Hij gaf aan dat dit kan gebeuren, en dat het afhankelijk is van de postbode en hij er niets aan kan doen.
Of mogelijk komt deze pas na het weekend!
Toen vroeg hij mij wat ik zou willen, ik gaf als antwoord wellicht zou enige compensatie in deze tijd op zijn plaats zijn.
Ik kreeg als antwoord : U heeft al een goedkoop abonnement!
m.a.w. calculeer dan maar in dat er dit kan gebeuren!
Ik vroeg hem naar zijn naam, en kreeg als antwoord dat hij deze niet hoefde te geven. Erg ongepast en zeker na ruim 35 jaar abonnementschap op de Margriet, erg klant onvriendelijk!
Ik denk er nog over na om mijn abonnement op te zeggen want kennelijk staat dit model voor jullie reactie.
Ik voel mij als klant hierdoor niet serieus genomen.
Gewenste Oplossing:
1: Als klant normaal te woord gestaan worden
