Klacht: Bereikbaarheid service-afdeling margriet

Mevr. Fluit op 03 juli 2023 over Margriet in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik de Margriet niet ontvangen. Dit kan alleen via tel worden gemeld. Vanmorgen paar uur aan t bellen geweest.
Service-afdeling is niet te bereiken.
Er zijn steeds meer dan 5 wachtenden voor me.
Waarom kun je dit niet online melden? Er is een formulier maar verzenden daarvan lukt ook niet.
Klacht dus niet kunnen melden bij Margriet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de betreffende Margriet, ik denk nr 28, alsnog toegestuurd krijg.
En verbetering van de bereikbaarheid zou ook een pluspunt zijn!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Margriet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Margriet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Fluit