Klacht: Margriet niet bezorgd

op 01 februari 2014 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 03 februari 2014 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Bochove- Bonda,

Het spijt ons te vernemen dat u Margriet 06-2014 niet heeft ontvangen. Wij sturen u een nieuw exemplaar toe. U gaat deze binnen enkele dagen ontvangen. Wij willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Veel leesplezier!

Met vriendelijk groet,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ivb@vbmc.nl