Klacht: Margriet

op 14 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week tijdschrift Margriet niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Normaal altijd tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 17 mei 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Heesen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Margriet niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en hebben het nummer nogmaals voor u besteld. U krijgt deze binnen vijf werkdagen thuis gestuurd.

Wij zijn blij dat u normaliter tevreden bent over Margriet. Wij wensen u nog veel leesplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ukkie1
x