Klacht: Manier waarop met personeel om gegaan word

op 03 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Mijn dochter werkt bij de hema in Veghel. Regelmatig hoor ik haar klagen over haar leidinggevende dunja. De manier waarop zij het personeel benaderd en behandeld lijkt in de verste verte niet op wat je mag verwachten van iemand met een leidinggevende functie. Het lijkt eerder op slavernij. Meerdere collega’s klagen over haar.

Daarnaast word het personeel zonder enige inwerktijd of gedegen uitleg op plaatsen in de winkel gezet, waardoor meerdere klanten ontevreden weglopen.

Nu is het vandaag zo dat mijn dochter zich ziekmeld. Ze krijgt te horen dat ze maar een paracetamol moet innemen en alsnog moet verschijnen. Nou sorry maar sinds wanneer is dunja naast “in mijn ogen” een slecht functionerende manager ook nog eens een medisch specialist? Ik zou graag zien dat er eens gekeken gaat worden naar de gang van zaken in het filiaal in Veghel en met name naar de leidinggevende capaciteiten van medewerker dunja, daar ik het anders zelf doen.

Onderzoeken of men daar wel met personeel om kan gaan en weet hebben wat een leidinggevende functie inhoud.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Markvannes