Klacht: 1 schoen verkleurd.

Annekevermeule64 op 27 mei 2024 over Manfield in de categorie Schoenenwinkels

In juni 2023 heb ik schoenen gekocht bij manfield online heb ze enkele keren gedragen, en daarna in de kast gezet omdat de zomer voorbij was. Begin mei 2024 de schoenen uit de kast gehaald om weer te willen gaan dragen. Toen bleek dat er 1 schoen verkleurd was. Naar de winkel geweest die verwezen mij door naar de klantenservice omdat ze online besteld waren. een mail gestuurd naar de klantenservice die beginnen met een retour zending van 6 maanden. Toen daarna telefonisch contact gehad met de klantenservice en die mevrouw zei ik ga het overleggen met mijn leidinggevende.
Ik kreeg een mail terug weer werd er gezegd retourtermijn van 6 maanden, en dat de schoenen kunnen verkleuren door in de kast te hebben gestaan.
Weer gebeld naar de klantenservice en ik wilde een uitleg hoe ze dan hebben kunnen verkleuren want ze stonden wel in de kasten en ze wisten er geen antwoord op te geven. De persoon was onvriendelijk en na nog een paar extra keer vragen. Ze had geen antwoord erop en aan mijn stem te horen vond ze mij lastig. Toen vroeg ik dan wil ik u leidinggevende spreken en toen werd er opgegooid. Ik bleef beleefd en vriendelijk dus accepteer ik dit niet, dus ergens word ik voor leugenaar uitgemaakt.

Met nieuwe schoenen of met het geldbedrag terug zou ik tevreden mee zijn. Ook zou een antwoord op mijn vraag willen hoe het dan heeft kunnen verkleuren. Dat zijn de oplossingen die ik graag wenst.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manfield over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Annekevermeule64