Mijn Klacht:
Maaltijd is echt niet lekker. Rijst is wat kleverig maar dat is niet zo erg. Rendang smaakt echt slecht. Dit is geen Indonesisch gerecht en het lijkt er niet op. Lonny deed het beter met de eerste bamboemandjes. Dit is een aanfluiting. Ik heb het weggegooid en het is dus ook weggegooid geld.
Gewenste Oplossing:
Een Indonesisch recept gebruiken van een Indonesische kok.

