Klacht: Manco levering wordt niet behandeld

op 24 augustus 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 14-6-2017 is door de bezorgdienst bij ons een topper van € 500,- euro afgeleverd. ’s avonds bij het opmaken van het bed werden 2 blauwe vlekken in de topper geconstateerd. De dag erna meteen een email met foto’s gestuurd naar filiaal Heerlen, die hier op reageerde dat de klantenservice contact hierover zou op nemen. 2 weken later nogmaals gemaild dat er nog altijd geen oplossing is geboden. Email werd gelezen maar bleef onbeantwoord. Twee dagen later maar eens naar het filiaal gebeld en hier werd medegedeeld dat het probleem opgelost ging worden en wij tot die tijd de topper gewoon konden gebruiken. Ook hierna volgde geen oplossing. Op 31-7-2017 nogmaals gemaild naar filiaal Heerlen en naar het algemene email adres van Swiss Sense dat ik graag binnen 5 werkdagen een oplossing aangeboden wil krijgen. Ook hiervan weer een leesbevestiging gekregen maar ook deze email werd compleet genegeerd. Inmiddels zijn we weer bijna 2 weken verder. Ook heeft de topper al een kuil wat volgens de verkoper echt niet het geval ging zijn bij een topper van dit kaliber. Ondanks dat ik ook nog eens 2 weken van huis ben geweest heeft deze topper al een permanente kuil.

Volledige restitutie van het bedrag en de topper kunnen ze retour komen halen. Ik zal overigens nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan086