Klacht: manager vind ik niet netjes ben geweest tegen zijn collega’s

op 31 juli 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

nadat donderdag 27 juli mijn dochter bij specsavers is geweest en ik 1 kwartier later via de telefoon de bril heb geannuleerd omdat ik het er niet mee eens was dan ze haar een bril met glazen 0.75 hadden voorgeschreven terwijl ze met het ene ook 2.5 heeft. Wilde ze de bril niet annuleren en kon ik ook mijn geld niet via de normale weg niet terug krijgen. Werd ik vrijdags weer gebeld met een verhaal dat ze anders dubbel zou gaan zien heb ik hun duidelijk gemaakt op een normale manier dat ik me benept voelde.. Nu kom ik net bij specsavers (winkelcentrum zuid) weg omdat vandaag de manager er weer zou zijn.. En hij vertelde mij dat ik zijn collega’s schandalig zou hebben benaderd in de winkel.. Ik ben zelf niet eens in die winkel geweest. Dus ik vraag hem wat ik dan wel niet verkeerd zou hebben gezegt maar daar kreeg ik niet echt een antwoord op. Hij begon direct weer over dat de bril wel goed zou zijn voor mijn dochter.. Inmiddels was ik natuurlijk boos geworden omdat ik echt wel wilde weten wat ik dan verkeerd zou hebben gezegd.. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dus dat ik heb gezegd dat ik me benept voelde door hun.. Dus dit zei ik dus ook tegen de manager. En toen zei hij dat dit dus echt geen corecte taal was om te zeggen. Nou sorry hoor maar dit is toch echt te gek voor woorden. Ik ben gewoon netjes gebleven. Maar inmiddels heb ik mijn geld nog niet terug en ben wel heel erg benieuwd of deze binnenkort ook echt op mijn bankrekening staat bijgeschreven.

Wanneer ik mijn geld terug heb gekregen met een excuus erbij dan met ik misschien tevreden.. Ik weer alleen wel dat ze mij hier nooit meer weer zien.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door vinuesa