Klacht: Manager houd gern afstand

op 22 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met mijn oude vader boodschappen asn het doen dringt de manager zich tussen ons door. Geef ik aan dat hij afstand dient te houden. Krijg ik als antwoord dan moet je geen boodschappen gaan doen. Wat een onbeschofte man.
Wie is hij om dat te bepalen en hij behoort 1,5 afstand te houden. Soms is dat niet mogelijk maar bewust je i.p.v even geduld te hebben met ouderen je tussen mensen door te wurmen. Vind ik schandalig En zeker in deze tijd.
Dit betreft filiaal Rijswijk van Mooklaan.

En waren ook geenr middelen om de winkelwagen mee schoon te maken.

Gewenste Oplossing:

Datver rekening gehouden wordt met de klanten en deze man een wijze les krijgt dat je zo niet met klanten omgaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 juli 2020 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mw v.d.Berg