Klacht: manager die niet functioneert

op 25 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik ben een vaste klant bij dirk van de broek in Zandvoort..ik doe al jaren 2 a 3 x per week mijn boodschappen.Waarom, personeel is vriendelijk en behulpzaam en scheelt natuurlijk in mijn portemonnee .
Alleen sinds een aantal maanden merk ik op dat er niet echt leuk met de privacy van de personeelsleden wordt omgegaan.
Ik heb zelf een managment opleiding gedaan in de zorg , en neem aan dat daar niet veel verschil in zit.
Als er door een manager bij de kassa met een medewerker bij de kassa wordt besproken of ze nog personeel te pakken heeft gekregen om te werken en dan alle ziektes van het personeel wordt besproken dan denk ik waar is hun privacy …dit gaat de klanten die op dat moment bij de kassa staan niks aan.Zandvoort is een dorp. ..ons kent ons….dus ik hoef niet te weten dat de dochter van een vriendin ziek is en last van haar knie heeft. …of dat de achterbuurvrouw haar zoon zich heeft alweer heeft ziek gemeld.
Vandaag ben ik in de winkel en hoor toevallig een gesprek van dezelfde manager tegen een werknemer. …waar ik uit begrijp dat deze jongen zijn oma is overleden en dinsdag begraven wordt.Dan wordt door de manager gevraagd of de begrafenis de hele dag duurt en dat deze jonge man wel in de avond kan werken. Ik geloof dat dit niet besproken hoort te worden op een werkvloer maar op een kantoor .En mijn mening is dat dit niet eens gevraagd dient te worden.
Dit zijn 2 voorbeelden waarvan ik er dus nog veel meer heb maar laat het hierbij.
Door deze manager wordt dus absoluut niet gelet op de privacy van de medewerkers en respectloos omgegaan met het personeel…schandalig!

Ik ben tevreden als er goed omgegaan wordt met de privacy van de medewerker en met respect omgegaan wordt met de medewerkers...Dit zijn de mensen die er elke dag weer voor zorgen dat de schappen gevuld zijn en alles netjes gespiegeld staat zodat ik als klant het makkelijk kan vinden en pakken.
Dit zijn de mensen die mij iedere keer weer vriendelijk te woord staan als ik bij de kassa sta.Dit zijn de mensen waarvoor ik elke keer weer terug kom om boodschappen te doen, niet de opgeblazen manager .

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Natascha26