Klacht: mallorca, el arenal, vieze hotels

op 09 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Afgelopen zondag is mijn dochter samen met haar vriendin aangekomen in el arenal. Rond 23.00 kwamen zij aan in hotel Palm Beach. Al snel bleek dat er ca. 18 overboekingen waren!! TOP GEREGELD SUNWEB. Er was ook geen begeleiding vanuit SunWeb dus de dames zelfstandig naar toegewezen hotel: Carribean Bay.

Rond half 12 komen zij aan in dit hotel. Wat ze daar aantroffen daar lusten honden echt werkelijk geen brood van. Ik vraag mij af of de medewerkers van Sunweb dit soort viezigheid accepteren !? Poep op de muur, menstruatiebloed op dekens, schaamhaar in bed, doucheput vol haren, douche mat zeer vies, etc..

Dag erop direct gebeld naar subweb. Wat een waardeloze reactie en service!!!!

Allereerst wordt er gezegd dat ze gisterenavond laat hadden moeten bellen. Maar er was duidelijk aangegeven dat er alleen in noodgevallen s avonds laat gebeld mocht worden. Voor de dames is een noodgeval een ernstige ziekte of nog erger! Dus Sunweb mededeelde dat zij die dag niets meer konden betekenen??!

Opnieuw gebeld. Krijgen de dames 2 kaartjes aangeboden voor Aqualand. Wat een lachtertje als je 20 bent en niet 8!!

Weer gebeld: krijgen ze 55,- voor 2 p aangeboden als compensatie. Wat een giller!!!!
Een Subweb dame aan de telefoon had nog de gore lef om te zeggen: jullie hebben toch de goedkoopste kamer geboekt. Nou en?? Moet het dan smerig zijn!!!

Ze zijn inmiddels weer in palmbeach en helaas is de hygiëne in deze kamer ook niet best. Veel vreemde haren,etc

Ik zou zeggen: boek nooit iets via sunweb en nog beter: haal subweb uit de lucht!!

Bij een zeer fatsoenlijke compensatie. De dames hebben erg hard gewerkt voor deze vakantie en deze is door jullie nalatigheid verziekt!!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van SunWeb

2 weken geleden - Beste Sabine, Ik heb jouw bericht doorgestuurd naar de afdeling customer support. Zij nemen de klacht in behandeling en nemen zo snel mogelijk contact op met de hoofdboeker. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 week geleden - Beste Sabine, Ik heb begrepen dat mijn collega's van de Customer Support met jouw opmerking bezig zijn. Aangezien jullie ter plaatse zijn, loopt het verder Customer Support. Zij proberen er alles aan toe doen om het gevoel van eerder weg te nemen. Hopelijk komt er fijne oplossing en samenwerking uit. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door sammerle