Klacht: Malaga party tent

op 03 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

U heeft mij terug gebeld over mijn probleem omtrent het niet meer kunnen
kopen van een nieuw zeil voor mijn party tent.
U heeft mij toen tercompensatie een vergoeding aangeboden maar ik heb daarna nooit meer iets van u gehoord’
ik ben daar zeer ontevreden over

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat u mij nog een keer belt en het nu volgens afspraak
afhandelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 06 september 2016 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pieter,

Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat u niks meer van ons hebt vernomen. Ik kan me wel herinneren dat ik u telefonisch heb gesproken over dat de Malaga tentdoek helaas niet meer leverbaar is, en dat wij u daarom wel tegemoet willen komen met een compensatie met een cadeaukaart t.w.v. €40. Ik neem aan dat u deze dan ook niet heb gehad. Ik heb u proberen te bellen, helaas kreeg ik u niet te pakken. Graag verneem ik van u of u voor alsnog de cadeaukaart wilt ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Romy
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door De Uithof101