Klacht: Voor info gebeld blijkt kosten aan verbonden te zijn FOUT MACKRO

op 07 november 2018 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, Ik heb getracht mij te registreren gratis champagne bleek dat ik
een oude kaart bezit en niet mogelijk is om te registreren .
Gebeld voor info de reden waarom, bleek dat de persoon die de telefoon beantwoorde er niets van afwist. EEN RAMP DUURDE LANGE TIJD vroeg uiteindelijk hulp van collega . Tegen zijn collega zeg ik. Ik heb de melding dat ik moet betalen voor deze telefoon col.Ik zeg tegen haar dat is een trap (val) om mij te doen betalen in de actie macro
Daarom ik wil mijn onkosten terug betaald worden die ik heb gemaakt.
Ik denk dat ik een goeie klant ben .Is een fout van jullie voor het kunnen
registreren . Ik hoop dat je mij daarin tegemoet komt en mij de extra
kosten terug betaald van het gesprek .Zo niet ik denk dat je mij als klant
verliest . KLANT NR. 04 208644 3 Bleek dat iemand die al lang klant is
en een oudere kaart bezit het niet mogelijk was om zich in te schrijven
voor deze actie. graag antwoord .
Ik stuur mijn extra kosten telefoon naar jullie ik wil ze terugbetaald worden graag jullie akkoord voor terugbetaling .
Hoogachtend
Gsm. 0495 71 36 96

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer je mijn telefoonkosten terug betaald worden
Onkosten die ik gemaakt heb . Inschrijving met macro kaart vraagt
vak 3 DRIE cijfers voor inschrijving, op mijn oude macrokaart is er maar een en niet mogelijk om te registreren . Uw info heeft gefaald duurde
te lang voor de oplossing . Wist blijkbaar niets van het probleem jammer dat het het niet is opgenomen zijn .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

Alle klachten die gemeld zijn door lieve tresonie