Gisteren (21-12-20) was ik in de Makro met een vriendin. Ik heb een Makro pas en kom regelmatig bij de Makro. Nu waren we net binnen om 13:30 en liepen in de richting van de kassa's om daarna via een... Lees meer

Goedenavond Wat een verwarring. De hele week mogen mensen zonder Makro pas de Makro in en afreken bij de gold card houders. Aan gezien ik een gewonen pas heb van de Makro.. mag ik blijkbaar daar niet meer afreken. Is... Lees meer

cadeau carrousel bon ontvangen van werkgever. ingewisseld voor 5 bonnen van 10 euro verskado kaarten. Ontvangen 1 bon van 10 euro nu 1 week later nog niets opgelost na div. telefoontjes. Mooi kerstcadeau waar je veel belkosten in moet steken... Lees meer

Wij, hebben 2 kerstpakketten besteld, en betaald. Uiteindelijk komt er na 4 dagen een DHL busje en die brengt er maar 1. Raar dacht ik al, die andere komt later misschien. Na 2 dagen maar eens bellen. DHL... Lees meer

Ik kwam bij de klantenservice om de prijs van het product te controleren, en kreeg heel erg asociaal medewerker tegemoet. Zij wou mij niet helpen want volgens haar maakt Makro geen fouten .... Teleurstellend dit soort gedrag. Lees meer

Beste Allen, Afgelopen vrijdag was het black friday. Ook de Makro deed hieraan mee en gaf op alle tv's 20% korting met uitzondering van de tv's die in de folder stonden of oudejaars modellen. De LG oled 55CX stond niet in de... Lees meer

Waarom staat er bij vis op de site van de Makro dat ze alleen maar samenwerken met verse duurzame visserij terwijl ze gekweekte zalm verkopen..? Waarom heeft de zalm geen keurmerk? De info op de website van de Makro is misleidend! Bovenaan... Lees meer

Goede middag, ik ben van dag bij Makro Amsterdam, en onder andere dingen, heb ik een pot Kaneel (heel) van de merk Verstegen, de prijs was met korting 11,030 Euros, helaas toen ik thuis was zag ik dat die... Lees meer

Gisteren bezoek gebracht aan Makro Eke. Koffie Rioba gekocht aan 4€ per kilogram. OP faktuur 3,60 per kilogram. Zie faktuur 0420201021008095 klient 04 446399024 Dus 18,38 € betaald in plaats van 16€. Heb contact gehad met Eke die mij zouden... Lees meer

De iPad van mijn dochter ( gekocht 29-1-2020 ) had een defect bij de klantenservice in Hengelo zouden ze deze op sturen het zou uiterlijk 15 dagen duren en ze zou er spoed achter zetten Na 16 dagen niets te... Lees meer
