Klacht: Slechte levering

op 29 januari 2019 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via mijn werkgever, Politie, de Carrouselbon ontvangen. Inmiddels heb ik 6 maal contact opgenomen met het servicepunt ivm mijn ICI Paris bon die ik nooit heb ontvangen. Vanaf 14 december 2018 ben ik hier al mee bezig. Inmiddels word ik er gewoon moedeloos van. Iedere keer weer wordt er gezegd dat er persoonlijk contact op zal worden genomen met de ICI en dat het dan goed zal komen.

(Volgens mij komt die bon gewoon per mail)

Gewenste Oplossing:

Inmiddels zijn mijn belkosten al bijna zo hoog als de waarde van de bon. Ik hoop dat Makro hier een tegemoetkoming voor geeft. Misschien een extra ICI Paris bon, maar dan graag voor de kerst 2019.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Makro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina1970