Klacht: Nog steeds geen cadeau kaart ontvangen

op 29 december 2018 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 december cadeskasrt aangevraagd via m9jn carrousel nog steeds niet ontvangen leuk zo een kerstpakket helaas is de kerst voorbij.

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk mijn kaart ontvangen heb misschien met een leuk extraatje erbij.dit is toch absurd als je je kerstcadeautje wat je nota bene 8 december besteld en 28 december nog niet hebt ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Makro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corry 422