Klacht: Makro – klantenservice na bestelling op webshop is onbestaand !!!

op 28 juni 2019 over Makro in de categorie Groothandels

Makro – klantenservice na bestelling op webshop is onbestaand !!!
Op 45 deed ik via de webshop een bestelling van o.a. 4 tuinhekken. Deze werden mits betaling van 60€ thuis geleverd op 105 ingepakt op een pallet. Bij het uitpakken bleek dat van één van de hekken een lat afgebroken was. 5 min na levering heb ik de klantendienst gebeld. Die beloofde dat het geen probleem was en dat het hek vervangen zou worden. Ik heb toen dadelijk via mail een dossier ingediend met de nodige foto’s als bewijs. Op 135 kreeg ik een mail van Makro dat het dossier volledig in orde was. Op 146 had ik nog niets gehoord en daarmee teruggebeld naar Makro. Men zei dat het een interne communicatie fout was en ik zou binnen de week vervanging van het beschadigde hek krijgen. 2 weken later nog niets meer vernomen, dus vandaag op 286 teruggebeld naar de klantendienst. Dezelfde avond belt Dive-inn met terug voor een oplossing voor te stellen: 1) ik kan het hek gaan omwisselen in Eke; 2) ik krijg een korting van 10 %. HALLO!!! Ik heb wel 60 € betaald om de goederen niet zelf te moeten afhalen en nu zou ik 80 km moeten rijden voor iets dat sowieso niet in een wagen kan. Een korting van 10% op een hek van 40€ is 4 € !!! Wat moet ik daar mee ??? Conclusie BESTEL NOOIT IETS OP DE WEBSHOP VAN MAKRO !!!! KLANTENSERVICE IS MEER DAN NUL !!!!

Ik zou tevreden geweest zijn met de vervanging thuis van het hek of met de terugbetaling van de prijs ervan t.w. 40€.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Makro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden Markoklant