Mijn Klacht:
2 weken geleden een baby speelmat gekocht. Nooit erover nagedacht dat daar een beveiliging op zou zitten?
Wij hebben dit gekocht toen we een nachtje verbleven in België.
Toen we thuis kwamen zagen wij tot onze verbazing dat er dus een beveiliging op zit.
Nou is de enige oplossing van de winkel in OLEN, dat we even uren terug moeten rijden als we de beveiliging er af willen.
Het is niet echt een kwestie van willen…het product is voor een baby en aan 1 kant is die beveiliging best scherp, dus is simpelweg gewoon niet veilig.
Maisons du Monde vertikt het om een nieuwe te sturen en ons deze te laten retourneren, omdat we het niet via de webshop hebben besteld.
Nu zitten wij wel met een speelmat van 60 euro waar we niks mee kunnen, en willen we het wel kunnen gebruiken. kunnen we eerst een verlofdag op ons werk aan vragen en vervolgens UREN gaan rijden om die beveiliging er af te laten halen, dan is het ineens wel een hele dure speelmat.
Hun fout, hun probleem, gaat ons tientallen euro’s kosten en ben het hier dan ook zeker niet mee eens. maar weet nu even niet hoe ik het op moet lossen. mijn oplossing van ze sturen een nieuwe en ze sturen een label mee waarmee ik de oude kan retourneren, leek mij een vrij goede oplossing, maar helaas is het antwoord simpelweg nee.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat ze ons een nieuwe thuissturen, en een retourlabel waarmee we de oude kunnen retourneren, zonder verzend- of extrakosten voor ons, want dit is NIET onze fout.
