Klacht: mail contact met caiway

op 27 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil bij Caiway per mail een vraag stellen over overstappen naar glasvezel
Ik wil weten wat een glasvezel abonnement kost met de pakketten die ik momenteel over de kabel krijg. Ik kan nergens de optie mailen met Caiway ontdekken.

Gewenste Oplossing:

als aan bovengenoemde vraag, waar het mail contact is, voldaan is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 28 september 2016 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 september 2016 om 19:15 geantwoord

Deze link wekt niet, kom niet in het contact formulier.

https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/contact/contactformulier.

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer Edelijn, Ik zie dat mijn collega een link heeft gestuurd die eindigt op een punt. Hierdoor werkt deze niet. Hieronder nogmaals de link, deze is getest: https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/contact/contactformulier Excuses voor het ongemak. Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door nico edelijn