Klacht: IJs is slecht van smaak

[email protected] op 06 juni 2024 over Magnum in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb een doos mini magnums,10 stuks gemengd. De smaak van de chocolade is prima, het ijs is echt “ slecht” niet romig, geen smaak, het ziet er romig uit maar smaakt naar stukjes waterijs. Zelfs als ik het een beetje laat ontdooien is het nog niks. Het maakt niet uit welke smaak je neemt, ze hebben het allemaal. Ik heb een andere doos gekocht, dacht , kan gebeuren, maar helaas idem dito.
Dit ben ik echt niet gewend van een magnum ijsje. Hoop dat jullie er iets aan kunnen doen.

Ik heb geen bon meer maar zou de dozen graag vergoed willen krijgen en graag een goed product van jullie willen proeven zoals het voor heen was!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Magnum
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Magnum

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 week geleden - Alsjeblieft hem niet in behandeling nemen, is dat heel slecht!! Een bedrijf moet zijn verantwoording nemen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Magnum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]