Klacht: Maffia praktijken van Van Arkel

Mijn kinderen zijn voor hun periodieke controle bij de tandarts geweest de rekeningen worden afgehandeld door Famed net zo maffia bedrijf als van Arkel. Mondzorg voor kinderen onder de 18 valt onder de basis verzekering en wordt dus ALTIJD vergoed. Geen rekening van Famed ontvangen! Daarna komt het bij van Arkel je belt met van arkel krijgt een onbeschofte medewerkster aan de telefoon die het verstand van een stoeptegel heeft en luisteren kan ze ook niet. Je mailt met van Arkel en krijgt helemaal geen reactie , je vult het contact formulier in op de website van van Arkel en krijgt ook geen reactie maar in de tussentijd hebben ze wel tijd om een kandidaat deurwaarder langs te sturen, om beslagleggingen op de bank te leggen. Inmiddels wordt er nu voor een 2de beslag gelegd op de bank in een maand tijd. Wat inhoudt dat ze er zelf weer kosten bovenop gooien en ook van de bank krijg je per keer een rekening van €100,00 en van Arkel stopt niet.

Wanneer van Arkel eens NETJES en FATSOENLIJK gaat reageren. Inhoudelijk naar de zaak kijkt en inziet dat dit onterecht is en de zaak lekker terug stuurd naar Famed daar heel deze rekening onterecht is omdat mondzorg van kinderen onder de 18 ALTIJD vergoed wordt. De kosten kwijt scheld en het beslag opheft en stopt met dreigbrieven die totaal zinloos zijn. Er stond geen geld op de bank en er komt geen geld op de bank. Ik woon in de woning van mijn ex en de inboedel is dan ook aantoonbaar en vastgelegd zijn eigendom dus zowel een bank beslag als een beslaglegging op de inboedel zullen beiden nooit wat opleveren behalve verspilde tijd van de medewerker en hoger kosten die niet betaald zullen worden omdat de rekening in beginsel al onterecht was.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:49 geantwoord