Klacht: Föhn besteld en nog steeds niet geleverd na bijna 4 maanden

Mover66 op 19 januari 2022 over Mado Beauty in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin oktober een föhn besteld en betaald. Het zou enkele dagen duren. Eind oktober heb ik Mado gemaild en kreeg een bericht van ene Marloes dat het iets langer duurde ivm corona etc.
Nu is het 19 januari en ik heb nog steeds niks ontvangen. En ook staat er ineens dat mijn bestelling geleverd is, wat dus absoluut niet waar is. Vandaag weer met ze gemaild dat ik mijn geld terug wil.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mado Beauty

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mado Beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mover66