op 24 mei klacht ingediend tegen Mado Beauty voor artikel dat nooit geleverd werd, of ook niet terugbetaald. Tot op heden nog steeds geen nieuws. Lees meer
Op 14 nov 2021 een haardroger bestelt en helaas ook in goed vertrouwen direct betaald .
Herhaaldelijke mailtjes gestuurd over de nog steeds niet geleverde haardroger met antwoorden als “ alles is wat vertraagd “ en dit ligt bij onze leveranciers... Lees meer
vorig jaar besteld in oktober, nooit geleverd. Ene marloes op klantenservice stuurt steeds een onzin antwoord Lees meer
Op 13 oktober 2021 heb ik de MadoDry™ 3-in-1 Haardroger, kruller en styler × 1 besteld en tot op heden niet geleverd gekregen.
Diverse keren gemaild en soms antwoord gekregen dat er grote vertragingen zijn.
Deze vertraging duurt al meer dan een... Lees meer
Op 6 oktober 2021 bovenstaande besteld en tot op heden niet geleverd gekregen.
Diverse keren gemaild en soms antwoord gekregen dat er grote vertragingen zijn.
Deze vertraging duurt al meer dan een half jaar.
Krijg op de mails geen reactie meer. Lees meer
In december 2021 een fohn besteld. Na 2 maanden nog niets geleverd en geannuleerd. Meerdere keren beloofd dat het geld terug komt maar na 5 maanden nog niets ontvangen Lees meer
Een fohn besteld als verjaardagscadeau. Föhn was niet op tijd geleverd dus order geannuleerd. Tot op heden nog geen geld teruggestort gekregen wat mij wel is beloofd. Lees meer
HELAAS IN OKTOBER BESTELD AL DIVERSEN KEREN GEMAILD 1 OF 2 KEER TERUG GEHAD BERICHT DAT LEVERING LANGER DUURDER DAARNA NOOIT MEER IETS VAN VERNOMEN OOK ALS IK MAIL DAT IK GELDTERUG WIL GEEN REACTIE
SLECHTE ZAAK VIND IK DIT Lees meer
Verschillende malen gevraagd om een update over leveringsdatum. Op 4/11/21 en 4/12/21 en 19/1/22 bericht ontvangen dat er vertraging bestond daarna niets meer gehoord Lees meer
Krultang besteld, en betaald, vorig jaar aantal keer levering gewijzigd, nu niet meer bereikbaar. Lees meer