Klacht: bestelling nog steeds niet geleverd

anne warrens op 18 januari 2022 over Mado Beauty in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 11 dec 21 een krultang besteld. Ik heb herhaaldelijke keren een bericht gestuurd om te vragen wanneer de levering was. Ik kreeg telkens antwoord dat er vertraging op de levering zat. het laatste bericht dateert van 2 jan 22. Nu geraak ik sinds deze week zelfs niet meer op hun site en lees ik in de media alleen maar negatieve reacties. Ik wil graag mijn krultang ontvangen want ze is betaald!

Gewenste Oplossing:

levering zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mado Beauty

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mado Beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anne warrens