Klacht: Artikel nooit ontvangen

Fohn op 17 januari 2022 over Mado Beauty in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 oktober 2021 een föhn besteld diverse keren gevraagd waar het bleef. Eerst was hij al geleverd werd gezegd. Toen was de levertijd 4 weken langer. Toen was mijn ordernummer niet bekend en moest ik mijn betaalbewijs sturen!
14 januari 2022 nog steeds geen föhn ontvangen gevraagd om geld terug maar ook dat niet ontvangen. Aangifte doen dan maar?

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mado Beauty

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mado Beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fohn