Klacht: Slechte kwaliteit, slechte service en hoge retourkosten

SteffanieSmit op 02 november 2021 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb de cross pedaalemmera besteld maar ik vind ze kwaliteit erg tegenvallen voor de 70 euro die ze kosten. De deksel is een dun en fragiel. Daarnaast horen De pedaalemmers groen/koper te zijn maar ze lijken meer zwart/zilver.. Zelfs in het felste licht in ons huis. De klantenservice heeft mij te woord gestaan via messenger en quote:
‘Bedankt voor je reactie. We snappen dat het vervelend is als je vind dat de kleur erg afwijkt en het product niet aan je verwachtingen voldoet. Echter ben je akkoord gegaan met de retoursvoorwaarden op het moment van aankoop en deze kun je hier vinden: https://www.made.com/nl/retourneren-en-terugbetaling/. Daarnaast verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden: https://www.made.com/nl/algemene-voorwaarden

4. AFBEELDINGEN EN FORMATEN VAN PRODUCTEN
4.1 De afbeeldingen van de Producten op onze website dienen alleen ter illustratie. Hoewel wij ons uiterste best hebben gedaan de kleuren nauwkeurig weer te geven, kunnen wij niet garanderen dat uw computer de kleuren van de Producten op de juiste wijze zal weergeven. De aan u geleverde Producten kunnen enigszins afwijken van die afbeeldingen.’
Daarnaast over De kwaliteit:
Aan de hand van de gegeven foto zien we helaas niets terug aan de kwaliteit van het product wat onjuist zou zijn, onze excuses nogmaals. We wensen je desondanks de situatie een prettige dag.’
Verder zijn ze heel kortaf en kost retourneren 17 (!) euro voor een product van 70 euro waar je, mijns inziens, heel wat meer van zou mogen verwachten.

Groetjes,
Steffanie

Ik zou graag het volledige bedrag terugkrijgen zonder retourkosten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SteffanieSmit