Klacht: Salontafel van slechte kwaliteit

Vava op 07 oktober 2020 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb begin september een Lomond salontafel geleverd gekregen van Made.com. De tafel is van gelakt walnoot hout.
Die zelfde dag heeft mijn man een pak melk op de tafel gezet, daar is een tafel ten slotte voor, om er dingen op te zetten. Toen ik de volgende dag een lap over de tafel haalde viel mij op dat er 3 druppelvormige vlekken op de tafel zaten die ik er niet uit kreeg. Ik vond het nogal slordig dat je op een tafel van 400 euro dus geen pak melk kan neer zetten, maar goed onderzetjes overal onder dan maar.
Een week of wat later speelde mijn zoontje met een autootje met zachte rubber bandjes op de tafel, maar zelfs dat liet een kras achter!
Oftewel je kan dit gebruiksvoorwerp alleen gebruiken om naar te kijken. Het minste of geringste gebruik levert schade op.
Ik heb een mail gestuurd hierover waarop ik als enige antwoord kreeg dat ze niks kunnen doen in het geval van gebruikersschade.
De enige rede dat die schade er zit is omdat de tafel van erbarmelijk slechte kwaliteit is, zoiets kan je misschien verwachten bij een tafel van 100 euro, maar als ik ruim 400 euro neertel verwacht ik kwaliteit!
Ik heb ook geen zin om de kosten te dragen van het retourneren van het ding.

Een tegemoetkoming in de vorm van een korting ter compensatie voor de verschrikkelijk slechte kwaliteit van de tafel.
Ik moet deze opnieuw laten lakken in de hoop dat de tafel dan wel tegen een klein stootje kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vava