Klacht: Product na half jaar nog steeds niet geleverd plus slechte service

jpvdsluis op 14 november 2019 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

In jullie sofa plus stoel besteld! 3 maanden later komt de sofa … .. stoel zou 6 weken later komen ..
Wat wordt er in oktober geleverd?? Nog een sofa ipv de bestelde stoel! Sofa wordt opgehaald en na 2 maanden beticht dat de stoel geleverd wordt .. daarna toch weer niet… en uiteindelijk wil DHL de stoel niet leveren aangezien de verpakking te groot zou zijn! ( klacht over ingediend bij DHL)

Daarna weer van kastje naar muur gestuurd …
Door ondeskundig ongeschoold klantenservice personeel … gevolg na maanden nog steeds zonder stoel!!!! En door middel template mailtjes stress van het kastje naar de muur te worden gestuurd zijn wij spuugzat!

Kortom een drama bedrijf for zijn zaken totaal NIET
op orde heeft!

De stoel geleverd te krijgen binnen 2 dagen plus een
Schadevergoeding voor het maanden lang wachten en irritaties van minimaal € 250,-

Dit voorkomt de stap die wij gaan nemen naar kassa - radar en andere mogelijkheden om dit soort bedrijven een halt toe te roepen!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jpvdsluis