Klacht: Marmeren tafel na 7 maanden gescheurd

Sayno1 op 29 oktober 2019 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb op 8 maart 2019 (7 maanden geleden) een marmeren salontafel bij Made.com gekocht voor €204,- (!!!). Een aantal dagen geleden is ons opgevallen dat er een enorme barst in het ‘marmer’ zit terwijl hier niets tegen aan is gestoten of iets op gevallen. Je kunt duidelijk zien dat de tafel gescheurd is in de naad van het marmer; hierdoor zou je al kunnen concluderen dat dit om een slecht product gaat. De tafel is nauwelijks gebruikt, hooguit 5 avonden. Tot mijn grote verbazing werd mijn klacht door de klantenservice van Made.com bestempeld als ‘gebruikerssporen’ en werd hierom van tafel geveegd. Ik heb de tafel op een normale manier gebruikt en het is niet beschadigd geraakt door normale slijtage. De tafel is altijd goed onderhouden en ik heb het product niet zelf kapot gemaakt of beschadigd. Het product is ondeugelijk en voldoet niet aan de verwachtingen voor een salontafeltje van €204,-. Ik kan het bewijzen dat het niet mijn schuld was doordat er nergens tekenen van beschadiging door gebruik zijn ontstaan.

Nieuwe tafel of een vergoeding van het aankoopbedrag.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sayno1