Klacht: In maart besteld, pakket verdwenen

KH010 op 20 juni 2020 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

op 18 maart een wandbureau besteld en levertijd zou in mei zijn. Handgemaakt dus fair enough en was ook duidelijk gecommuniceerd. Ik kreeg op 18 mei een mail van DHL en Made dat het pakket onderweg was. Via tracking details zag ik alleen dat het pakket was aangemeld. Op 30 mei stuur ik een mail naar Made, waar het pakket blijft. Op 2 juni krijg ik een mail terug dat het wat langer duurt dan normaal en dat ik track en trace moet volgen. Op 9 juni mail ik weer met Made en krijg dan het bericht dat ik de bestelling kan annuleren en een nieuw wandbureau mag bestellen maar dat het dan wel 13 weken levertijd is. Heel vaag! Als ik reageer dat ik gewoon mijn bestelling wil krijg ik weer een raar antwoord: bureau zit niet in productieproces dus ik moet opnieuw bestellen? Op 10 juni krijg ik van een andere collega een mail: pakket is zoekgeraakt bij DHL en ze starten een onderzoek. Het is nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds niets gehoord! Ofwel 179 euro betaald voor helemaal niets! Slechte communicatie!

Als ik mijn bureau ontvang én er normaal gecommuniceerd wordt met de klant over status.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KH010