Klacht: Geen reactie op retourformulier na klacht

Sansie op 17 januari 2022 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 zitkussens besteld. Deze werden binnen enkele weken geleverd. De kussens zijn mogelijk van 2 verschillende partijen want de maten zijn niet hetzelfde en de ene is lichter van kleur dan de ander. We wilden ze naast elkaar neerleggen maar dat ziet er niet uit. Retourformulier diezelfde dag nog ingevuld en verstuurd. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Ook krijg ik geen reactie op een mail en via whatsapp. Kosten totaal 328,-!! Ik wil de kussens retourneren en mijn geld terug ontvangen. Ik betwijfel of ik überhaupt nog een reactie ga ontvangen. In dit geval: ga niet in zee met dit slechte bedrijf!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil de 2 kussens retourneren en mijn geld terug ontvangen. De kussens zijn niet zoals aangegeven en wijken af van elkaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sansie