Klacht: Bestelling niet geleverd en geen contact mogelijk

rachelbelle op 16 januari 2018 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 5 januari heb ik een lamp besteld. Woensdag 10 januari kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg was naar hun bezorgpartner en dat er binnen 48 uur contact opgenomen zou worden voor een bezorg afspraak.

Tot op heden nog niks gehoord van deze bezorgpartner en er is geen enkel contact mogelijk met Made.com.

Gezien alle negatieve reacties op social media hebben wij er ook een hard hoofd in of dit nog goed gaat komen.

Gewenste Oplossing:

Levering van het bestelde artikel of geld terug.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Vandaag 17-1 mail gehad van Made.com. Ze verwachten vanaf 24-1 het product te kunnen gaan leveren aan hun bezorg partner. Ter compensatie hebben zij een tegoed bon gegeven van €15,- Hopelijk kunnen wij nu eind deze maand onze bestelling verwachten

Alle klachten die gemeld zijn door