Klacht: Belachelijk hoge verzend- en retourkosten en onbeschofte klantenservice

Stellallalla op 19 oktober 2020 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

De wandlampen die wij hebben besteld staan met en zonder stekker op de site van made.com, wij dachten dus MET stekker te ontvangen, maar dat was niet zo. Voor verzendkosten hanteert MADE binnenlandse kosten, waardoor je toch zou denken dat je in Nederland bestelt. Maar omdat de lampen werden geleverd zonder stekker, hebben we er niets aan en willen ze terug sturen. Nu worden ineens buitenlandse pakketkosten in rekening gebracht. 17 euro. Als ik daar een opmerking over maak bij de klantenservice, krijg ik een onbeschoft en arrogant bericht met de mededeling dat webwinkels zich nu vaak in het buitenland bevinden. Als ik bij HM of IKEA iets betel, komt het toch ook niet uit Zweden? Dus dat is geen argument wat mij betreft. Ik vind het raar dat je verzendkosten en retourkosten betaalt die erg hoog zijn.

Het liefst betaal ik geen retourkosten omdat de plaatjes op de website misleidend zijn. Je weet niet of je met of zonder stekker krijgt. En excuses van de klantenservice.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stellallalla