Klacht: Machtswellustige agressieve machinist

op 17 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wou de trein in lopen met een broodje, mij werd verteld dat dat niet mocht.
Ik zei iets van dat doe ik iedere dag, zit niets op wat de trein kan beschadigen, maar dan gooi ik m wel weg (wat ik ook direct deed)
Maar dat was niet genoeg voor deze gefrustreerde machinist. Ik moest meelopen naar voren terwijl hij bleef doorzeuren over dat het niet mocht en dat hij dat wel even zou laten zien.
Na me het plaatje met de zak patat en het ijsje aangewezen te hebben en ik nog een keer herhaal dat mijn broodje de trein niet beschadigd zou hebben, en ik mijn broodje al jad weggegooid.
Moest ik de trein uit van hem, anders zou hij de politie bellen…. ik zei ‘graag! Want ik doe niets, bel ze maar!’ Maar dat deed hij niet. Hij zei we gaan niet verder voor jij eruit gaat… en dus zijn alle mensen nu de dupe van jou.
Ik zeg, geef me je naam dan maar, dan ga ik, maar dien ik wel een klacht in.
Hij zegt die krijg je niet. Ik pak mijn telefoon en zeg ‘dan maak ik wel een foto van je’
Maar voor ik dat kon doen, trekt hij de telefoon uit mijn handen, en loopt de trein uit. (Ik er achteraan), toen maakte hij een beweging om mijn telefoon (bovenhands) op t spoor te gooien.
Waarop ik zijn arm greep en er een worsteling onstond (ik wou mijn telefoon terug, en hij wou gooien) waarbij mijn (dure lange leren) jas is gescheurd en mijn telefoon is gevallen (beeldscherm kapot)
Toen ben ik opzoek gegaan naar spoorweg politie (niet gevonden) en is de trein zonder mij vertrokken.
Toen ik uit de volgende trein stapte… kwam de zelfde trein ook aan op t station aan de andere kant… en vond hij t ook nog leuk om te zwaaien en me uit zijn raampje uit te lachen en iets te roepen (kon t niet verstaan)

Trein 408 dordrecht-geldermalsen vandaag om 18:23

Als de schade aan mijn jas en telefoon word vergoed en deze machinist duidelijk word gemaakt dat hij niet meer mij mag lastig vallen/uitdagen. (Zodat ik weer normaal van en naar mijn werk kan)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht TrueDTruuzje

1 jaar geleden - Wij gaan er naar kijken is geen oplossing!

Reactie van de melder van de klacht TrueDTruuzje

1 jaar geleden - Klacht niet opgelost@!!!!!!!!

Arriva

Heeft op 17 augustus 2016 om 20:11 geantwoord

Beste Trudie,

Je klacht is inderdaad nog niet opgelost. Omdat ik je klacht via Facebook in behandeling heb genomen heb ik deze klacht afgesloten. Zoals ik al heb aangegeven zijn we al druk bezig met je klacht. Ik hoop dat ik snel een reactie krijg vanuit de regio. Zodra ik deze heb ontvangen laat ik dit meteen via Facebook weten.

^LH
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Trudie, Als je voorkeur uitgaat naar een terugkoppeling via Klacht.nl dan kan dat uiteraard in plaats van via Facebook. Omdat ik je klacht eerst via Facebook heb ontvangen en het van daaruit intern heb doorgespeeld heb ik de keus gemaakt om deze klacht af te sluiten. Zodra ik een reactie heb vanuit de regio dan hoor je het van mij langs deze weg. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Trudie, Zoals beloofd zou ik je op de hoogte houden. Er staat een gesprek gepland met de desbetreffende machinist en zijn leidinggevende. Na het weekend heb ik meer informatie voor je. Zodra ik meer informatie heb hoor je het direct van mij. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Heeft op 13 september 2016 om 15:28 geantwoord

Het lijkt wel beleid!
hier nog zo een!
En ik hoor nog steeds niets over mijn klacht!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht TrueDTruuzje

1 jaar geleden - Het lijkt wel beleid! hier nog zo een! https://www.dumpert.nl/mediabase/6878649/02922a73/treinmachinist_wil_niet_gefilmt_worden.html En ik hoor nog steeds niets over mijn klacht!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door TrueDTruuzje